Huh huh, nyt se on ohi =)

Elikäs mulla laitettiin eilen ensimmäistä kertaa sakraalipuudute eilen, ja tunnetusti mä pelkään kaikkea uutta ja kaikkea mikä liittyy kipuihin, piikkeihin jne. Ja kun on tämä fibromyalgiakin niin kun se kivun tunne ja kestämäninen on niin erilaista.

Äiti tuli mun mukaan, mut itse piston ajaksi ei päässyt, tai ei suositeltu steriili syistä. Mutta lääkäri ja hoitsu oli molemmat tosi rauhottavia ja selitti hyvin mitä tapahtuu. Tuli sairaala "viitta etupuolelta" päälle, ja piuhoja ja ties mitä. Ekana laitettiin vähän jtn rentouttavaa, mut ei oikein tuntunut missään niin sitten vähän lisää niin sit rupeski jo vähä nukuttaa. Itse se eka ihan vaa puudute sattu vähän , mutta itse sakraalipuudute ei tuntunu juurikaan missään, ja sit heti pääsi äitikin mun luokse.

Kysyinkin äidiltä että tuntuuko edellee siltä pahalta nähdä mut niis sairaalakuteissa ja kyllä se aina kuulemma edelleen vaan tuntuu. Voin tietty kuvitella. Vaikka en ole itse äiti.

Äiti lähti sitten töihin ja mä jäin seurantaan, yritin katella telkkaria mut silmät lupsu vähä välii ja oloo kyseltii jatkuvasti. 2h siellä olin ja sit Isäpuoli haki mut niille. Mutta sitten siellä tulikin aika pian aivan järkyttävä olo. Yritin nukkuu, mut sydän hakkas ihan vimmatusti. Mittasin sit paineet 123/97 ja pulssi oli 144. Eli ei ihme että vähän huono olo oli.

Ja ei vaan laskenut. niin soitin lääkäriin. Tuli käsky levätä että luultavammin se kortisoni nostaa sitä kun sitä laitettiin niin pajon. Yö meni miten meni. Nukuin 4h, mut suunnitelmat sit vaa muuttu kun oltiin ajateltu mennä äidin kanssa tänään katsomaan vicky rostia ja et äiti ois tullu yöksi, mutta ei nyt sit houkuttanu baarikeikka kun muutenkin tuntu että happee ei saa. Harmi vaan. Mua aina niin kyrsii kun kivun takia peruuntuu semmoisia normi juttuja mitä nuoret tekee ja jää vaan kotiin. Mutta nyt on sis 2 pv ollu niin et jaloissa ei oo hermokipua ....aivan luksusta. Kuulemma kipu voi palatava vähän kovempana kun puudute lakkaa ja sit vasta rupee se kortisoni vaikuttaa. mut nautin näistä jokaisesta päivästä mikä on kivuton.

Nyt vaan toivotaan että tästä on apua ja pääsisin vähän treenamaan ja saamaan keskivartalonlihaksistoa paremmaksi. 1,5vk päästä onkin sitten uus koetos kun otetaan se lihasbiopsia ...yaks