Nyt on kauan aikaa edellisestä kirjoituksesta, aina miettiny et tänään kirjoitan mut aina jäänyt.

Olin tuossa viime viikolla rovaniemellä, kokonaisen viikon auttamassa kavereita niiden pojan hoidossa. Oli kiva reissu ja ihanat ilmat, yllätyin miten jaksoinkin niin hyvin. Olin tosiaan kyl alottanut taas arcoxia kuurin ennen lähtöä joka selkeesti auttoi heti kipuun. Nyt hieman jännittääkin miten kroppa reagoi nyt taas kun lopetan  lauantaina.

Samalla tuli  erinlaisia tunteita esiin siitä miten jaksaisin oman lapsen kanssa. Toisaalta mietin et varmaan jaksaisinkin, jos lapsi sattuis olemaan suht helppo. Mut toisaalta mietin että mä en ollu pojan kanssa yksin kun vaan aamupäivät, ja mun ei tarvinnut öitä valvoa jne.

Tää viikko on kyl aika rankka ollut, joka päivä on joku lääkäri ollut... joten olen ollut itkun partaalla tässä monta kertaa.

Mulla ei oo tosiaa tuo lihas biopsian jälkeinen haava menny vieläkää kiinni ja tikkien sulamisesta on jo 5vk. Nyt alkoi tuhti antbioott kuuri sitten.

Tiistaina olin uni tutkimuksessa, alussa pelkäsin kuinka huonosti yö menee kun joka ikisessä paikassa menee piuhoja mutta yllättävän hyvin menikin, en tiedä onko se huolestuttavaa että rupeaa tottumaan olee sairaalassa. Tää oli nyt semmoinn laaja tutkimus että mun päähänkin tuli antureita jne, ensi viikolla saan sitten tulokset.

 mutta tässä ehkä tärkeimmät. Kommentoikaa,, kertokaa mistä haluaisitte että kirjoitan.