nyt on saatu sakraali toisen kerran. nyt se tehtiin peijaksen sairaalassa, mutta oli hyvät hoitajat ja lääkäri ni vaikka kovasti jännitti se meni  suht hyvin.

Ja nyt tänään kun heräsin, ni ei ollu hermosärkyä. Ajattelin käydä tänään vähän vesijuoksemassa niin katotaan, mitä sen jälkeen.

Kaiken onneksi mullle myönnettii jopa vuodeksi kuntoutustukea. Iso pelastus.

Jostain syytä ahdistaa kuitenkin, veikkaan johtuvan siitä että mulla ei ole työpaikkaa, eikä enää koulupaikkaa =/

En ole ikinä ollut tämmöisessa tilassa, nyt olen vaan sairas. Pitää ajatella että nyt on aikaa vain kuntouttaa itteensä.

Tänään mulla on onneks aika psyk.hoitajalla, toivon että se on mukava ja et pystyn avautumaan sille ja vähän jutella päätä selväksi. Oon yrittänyt ettiä Psykoterapeuttia mut  ei ole vielä löytynyt.

Mut toivon että nyt kans tää sakraali toimii ja pääsen liikkumaan- Silloin oon aina hyvällä tuulella, tai ainakin paremmella.

Ja jos tuo painokin hieman tippuisi.

Sakraaliha ei poista muita kipuja kun vaan hermosäryn, mut se onkin se mikä eniten haittaa. Täl krt nyt hieman lyhkäsempi kirjoitus =) Hyvää viikonloppua